sâmbătă, 7 ianuarie 2012

2012!!!....

A mai trecut un an....un an plin de evenimente placute si neplacute pt mine,un an in care am inteles cum e sa pierzi o persoana draga si anume pe taty meu care chiar azi ar fi fost ziua lui de nume...:(,un an plin de emotii,un an in care am inteles cat de important este un examen de bacalaureat,pe care l'am trecut cu bine,un an in care ceea ce imi doream mi s'a si implinit!Un an in care am trait noi experiente...un an in care mi'am dat seama ce inseamna o responsabiltate in casa,un an in care am invatat cum e sa schimbi modul de viata,incepand de la 0 cu noi respunsabilitati pe care nu le aveam la mamy acasa sau nu voiam sa mi le asum...ceea ce acum imi pare rau pt ca am inteles ca nu este usor.Un an in care am cunoscut noi obiceiuri a unor noi tari ,o alta cultura si un nou mod de a trai fata de cel din tara noastra!Un an in care ma vazut diferena dintre o relatie la distanta si o relatie in care zi dE zi esti alaturi de persoana iubita,unde adormi si te trezesti zi de zi langa ea,si sper sa fie asa mereu<3 !Un an cu bune si rele....Acum urmeaza un nou an..2012!Nu vreau sa cer prea multe de la acest an,decat sa fiu fericita asa cum sunt acuma si implinita!Sanatate pentru toti cei apropiati!si sa fie un an bun fara  suferinte sau alte pierderi ..Sa fie un an bun din toate punctele de vedere.La Multi Ani 2012!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu